четвъртък, 19 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

Победител в Евровизия през 2015г.

СмЕх

"Гост - това е човек, който идва да пие кафе и ти изпива всичката ракия."
***

- Вчера реших да се пошегувам с мъжа ми. Сложих си прашките в джоба му, за да ги извадя след това и да му изиграя сцена на ревност.
- Е и ... успешна ли беше шегата.
- Шега ли ? Всичко си призна от раз.
***

Да спориш с жена е като да четеш лиценза за нов софтуер.
Накрая игнорираш всичко и цъкаш,че си съгласен.
***

- Как ще се развие мач ако играят Колумбия и Холандия?
- За 80 минути холандците ще изпушат тревата, а през останалите 10 колумбийците ще изсмъркат очертанията.
***

Много се гордея с българския отбор по футбол, все още нямаме нито една загуба на това Световно
***

- Скъпи, къде си?
- На лов.
- А кой диша така тежко?
- Една мечка.
- Ми защо така стене?
- Щото съм я ранил.
- Защо й е женски гласът?
- Отде да знам, ма? Аз съм ловец, не съм ветеринар!

Всяка сутрин нови вицове