четвъртък, 26 юни 2014 г.

Ники "Дудука"- майстор на палачинката

Новият политик пак обърна палачинката. Бареков за пореден път се обърна срещу създателите си.
Бареков първо носи цветя на Бойко Борисов и после обърна палачинката с компроматна война срещу него. Днес смешният политик атакува и създателят си Цветан Василев, който изхарчи една каруца пари да го вкара в Европарламента. А бе майстор е на палачинката...

"Всеки в ТВ7, който вземе страната на Цветан Василев срещу мен, изпълнява неговата поръчка! Мартин Карбовски получава по 140 000 лева на месец по договор с ТВ7 само за неговото предаване! Карбовски да излезе и да каже кой му плаща тези пари и каква е връзката му с Цветан Василев!", заяви Николай Бареков.
И допълни: "Косьо Филипов, който днес си позволи да сипе инсинуации и клевети по мой адрес, взима по 4500 лева на месец в телевизията. Договорът му е лично подписан от мен. Да каже той днес каква поръчка изпълни, за да ме оклевети", призова Бареков .
И продължи: "Кога ТВ7 успя да стигне дъното и да се превърне в телевизията на Цецо Василев? Аз спасих тази телевизия да не бъде телевизията на Пеевски и Василев. Аз предупредих ТВ7 да не взима страна в този абсолютно порочен конфликт, който се разиграва в момента. Телевията, обаче взе страна и с това се погуби. Това е фатална грешка на телевизията. ББЦ няма повече да участва в предаванията на ТВ7".
Цветан Василев направи абсолютно непочтенни внушения, че е собственик на ТВ7. Вероятно го е правил под някакъв натиск. По този начин той убива ТВ7. Той научи от телевизията, че ще влизам в политиката. Василев не е бил собственик на ТВ7, а компанията "Алегро кепитъл", на която бях председател на борда на директорите". Аз взимах всички важни решения в тази телевизия преди да се оттегля и да се насоча към политиката", заяви по-рано днес Бареков по БНТ.
Новият политик е възмутен, че ТВ7 цензурира участията му и посочи, че няма да дава интервюта за тази медия докато се превръща в ос на конфликта между Цветан Василев и Делян Пеевски.
"Василев и Пеевски се омаскариха достатъчно. Те трябва да престанат, защото прекрачиха всякакви граници", посочи Бареков пред Димитър Цонев.
Лидерът на ББЦ обяви, че утре ще влезе в парламента, въпреки че не е поканен от Сергей Станишев на консултациите между парламентарно представените партии.
"Страхливците Станишев и Борисов не могат да ме спрат да участвам в консултациите", категоричен е Бареков.
Еййй майстор си е на палачинката Ники-Дудука...