сряда, 23 юли 2014 г.

Вицове, юли 2014г.

София,2014г. В очакване на градушката...

СмЕх

Монахиня се качва в такси и забелязва МНОГО красивия шофьор, който не спипра да я зяпа. Тя го пита защо я зяпа.
Той отговаря: Искам да ви питам нещо, но не искам да ви засегна.
Ами, винаги съм имал фантазия, как монахиня ме целува.
Тя отговаря: Добре. Първо, трябва да си неженен, и второ, трябва да си католик.
Той: Да, аз съм неженен и католик
Монахинята изпълнява фантазията му със целувка, която ще накара и проститутка да се изчерви.
Таксиджията подкарва пак и скоро след това започва да плаче
Скъпо дете, казва монахинята, защо плачеш
Прости ми, но съгреших. Излъгах и трябва да се изповядам. Аз съм женен и съм евреин.
Монаханинята казва, всичко е наред. Моето име е Ричард и отивам на Halloween party.
***

Девойка се оплаква на годеника си:
- Татко фалира...
- Гад! Знаех си аз, че ще намери начин да ни раздели.

***
Две рекламни агенции българска и американска се побратимяват. И както си му е реда, изпратили хора на обмяна на опит. Пръв отишъл българина. Стоял две седмици, показали му всички съвременни достижения в рекламния бизнес. Когато се прибрал, силно притеснен заразказвал:
- Не знам как ще ги стигнем тия американците, светлинни години са преди нас. Голям автогол си вкарахме с тоя съюз, но няма как.
Наред бил да идва американеца и нашите почнали да мислят как да не се изложат пред чужденеца. И така, в рекламата нямало какво да покажат, та решили да му помогнат да разпусне и като дойде, да го удари на живот - море, курорти, момичета. Имало обаче един проблем. При престоя си в САЩ, българина бил разбрал, че американеца има голям атрибут и момичетата можело да се уплашат. Затова направили кастинг, и избрали няколко момичета, като за тест използвали бирена бутилка. И така, дошъл американеца в България, наели му самолет, разходки, плажове, море, жени. Много му харесало. Прибира се в САЩ много притеснен и разказва на колегите:
Мааале, тия българите не знам как ще ги стигнем. Абе тия хора са ужасно напред, просто нямам думи, ако знаете каква реклама са направили. Правиш секс с момичето, вкарваш го и го изкарваш с етикет на Каменица. Ей това е реклама!
***
Питон-тарикат глътна два живи заека-мъжки и женски....и си реши проблема с изхранването.
***

Установих, че пия за двама.
Сега не знам - алкохолик ли съм или шизофреник?!?
***

Имам само един въпрос към Майкрософт,.... но глобален..... Вие там картите на пасианса, разбърквате ли ги въобще?
***

Всчка сутрин нови вицове