сряда, 15 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Промоциите не са това, което бяха

СмЕх

Две баби си говорят.
Първата:
А ма ти чули Петровица родила църно бебе?
Втората:
Как така, нали и двамата са бели ора?
Първата:
Ми она съновала един негър я е гонил и се уплашила.
Втората:
Мене ми се чини че тоа негър я е настигнал!
***

Вярната жена в леглото може само това, което мъжът й я e научил!
***

Ако не си миеш чиниите след ядене, рано или късно започваш да ги миеш преди ядене.
***

Природен закон... Няма мъж, който жена му да го е изгонила и да не е бил прибран веднага от някоя друга жена.
***

Днес видях бившото ми гадже и новата му приятелка... А аз горката.. По хубава и от двамата...
***

Как се казваш?
- 100ил, а ти?
- Хри100, а жена ти?
- 100янка, а твоята?
- 100йна.
- Како ти се казват децата?
- 3фон и 5ко,а твоите?
- И аз две имам, 5ър и 5я...
***
Новини: "Във Финския залив се е разбил танкер, превозващ спирт. Огромно петно руснаци се движат към мястото на събитието."
***
Всяка сутрин нови вицове