събота, 21 февруари 2015 г.

И Стоичков щял да играе в "Дякон Левски"

Христо Стоичков пожелал да играе във филма „Дякон Левски“. Камата дори имал среща с режисьора Максим Генчев и сам предложил своята роля.

„Стоичков ми каза: Искам да съм овчарин. Отвърнах му - как така, по-добре войвода! Той обаче си държеше на образа“, разказва Максим Генчев.

Режисьорът добавя, че легендарната осмица си представял сцена, в която крие ранения Апостол и го завива с кожи. Стоичков обаче не искал да има реплики. Когато разбрал, че трябва да говори пред камерите, се отказал: „Не мога с чужди думи. Аз съм си аз“.

Максим Генчев споделя, че съжалявал за пропуснатия шанс да даде роля на великия футболист. „Беше много любезен с мен, но аз се притесних и не събрах смелост да продължа преговорите", добавя режисьорът.