сряда, 11 март 2015 г.

Бойко: Няма да се разминем без етнически конфликт, на някой им се вижда шега работа

"Ставам вече много тревожен. Няма да се разминем без етнически конфликт. На някой им се вижда шега работа. Пред очите ми е това, което съм видял, тази мъка, която им беше причинена на мюсюлманите и как лавината става безконтролна. Моля, правейки политика за това да не си играете с огъня". Това каза премиерът Бойко Борисов от парламентарната трибуна по повод поредните престрелки между ДПС, Патриотичния фронт и Реформаторския блок.

Дали е по-добре те да стоят тука или да са на друго място и там да ни говорят? Аз съм бил в Дулово три месеца и съм гледал какво се случва. Когато се цитира Косово и Крим ви се вижда далечно. Това е било в България само преди 20 и няколко години. Аз съм бил и там, където са били утрепани мюсюлмани. В нашата партия има много български мюсюлмани. Знам колко е удобно да ми се пришие ДПС, нямаме никакви отношения. Освен тази толерантност. Не минавайте границата. Познавам този етнос. Долу това население, което е мирно, почувства ли се застрашено, съумее ли ДПС да го привърже към себе си, тогава само към мен ще сочат.

Г-н Местан, тръгнат ли да преминават тази линия на толерантност, аз няма да бъда във властта. Аз няма да оставя да се наредят 50 000 души в джамия и там да им говорите. Държавата е много крехка. Ако нещо може да я съсипе... Не ги провокирайте, ще ни изиграят на края, заяви Борисов.