петък, 6 март 2015 г.

Борисов: Изчаквах да видя дали Писанчев и Лазаров са виновни! Китов няма да го пипам, студент ми е

"Бях казал ясно, исках да преминат проверките. От вчера има комисия за КТБ в парламента.
Исках да видя действително тези хора имат ли вина, нямат ли вина. Пред мен ги представят в различна светлина, когато съм ги викал по различни теми в своите действия в парламента", това каза пред журналисти Бойко Борисов в отговор на въпрос кое от случилото се през последните дни го е накарало да промени мнението си за оставката на главния секретар на МВР и председателя на ДАНС. "Цветан Китов няма да си дава оставката, защото не му я искам. Той ми е бил студент 4 години, прекрасно го познавам и знам какви качества има, така че въобще за Китов не бих водил диалог с никой!", заяви той.
Шефът на ДАТО Цветан Китов, чиято оставка се искаше заради "Червей", е инженер от Висшия институт на МВР, както и инженер по електроника от Техническия университет в София.
В началото на кариерата си е работил в Столичната дирекция "Пожарна охрана", в дирекцията "Оперативно-техническа информация". През 2008 г. постъпва в ДАНС, където до юни 2013 г. е директор на специализираната дирекция "Оперативни технически операции".
„Надявам се до другата седмица да сме готови със Закона за съдебната власт, няма къде да се бавим. Законодателството, свързано с тероризма, трябва да се подготви бързо и да се вкара в парламента. Има много работа да се върши”, подчерта каза още премиерът.
Във връзка с добавките за пенсионери той поясни: „Те ще бъдат за най-нуждаещите се, както миналия път. Те са към близо 1 милион и 300 хиляди. По 40 лв. някъде се пада на човек”.