петък, 17 юли 2020 г.

Вицове - само сока, юли 2020 г.


През 70-те години Брежнев говори на митинг в Москва:
- Другари, през 1980 г. всеки жител на СССР ще има мотоциклет!
Тълпата реве:
- Ураааа, мотоциклееет, мотоциклееет...
Брежнев продължава:
- Другари, през 1990 г. всеки наш гражданин ще има автомобил!
Тълпата:
- Ураааа, автомобиииил, автомобииииил...
- Другари, през 2000 г. всеки гражданин на СССР ще може да си купи вертолет!
Тълпата изпада в луд екстаз:
- Уррррррраааааааааа, вертоолеееееееет, вертолеееееееет...
Една бабичка обаче пита:
- Другарю Брежнев, че защо ми е на мен пък въртолет?
- Ех, колко си проста, бабо! Чуеш например, че в Киев са пуснали макарони и литваш да си купиш...

***

- Муцка, това яке от какво е?
- От полиестер.
- Изроди! Кой знае колко полиестера са убили за това!

***

- Гледам, внукът ви е на гости. Помага ли на дядо си?
- Помага и още как! Вчера са изпили пенсията...

***

- Моше, Вие сте спал с жена ми?
- Минутка! (разлиства си тефтера): Да, спал съм.
- Аз съм много недоволен!
- Минутка! (пак разлиства тефтера): Аз също.

***

Женската красота е нищо без проклет характер!