понеделник, 2 ноември 2020 г.

Вицове - само сока, ноември 2020 г.

- Ало, сладкарският цех ли е?

- Да, какво обичате.

- Бих искала да поръчам торта със загорели блатове и малко крива от едната страна.

- ???!!!

- Съпругът ми има рожден ден. Искам да си мисли, че аз съм я правила...

 

***

 

Фен на екстремния туризъм праща SMS от див тропически остров:

- "Тук всичко е вълнуващо - в атола акули, а на брега крокодили. Седим трети ден по дърветата и не можем да заспим, защото маймуните са не само нахални, но и похотливи."

 

***

 

Пиян излиза от ресторанта, а срещу него мъж с хубава униформа с акселбанти и бели ръкавици.

- Пиколо, извикай ми такси!

- Аз не съм пиколо, аз съм адмирал.

- Тогава ми извикай кораб...

 

***

 

-С какво се занимаваш?

-Фотомодел съм към фитнес зала!

-Не си ли много дебел?

-Аз съм за снимките "Преди "...

 

***

 

Седемдесетте години на миналия век в бившия СССР, руснак попълва документи за да кандидатства в КПСС. Един от въпросите е: „Пиете ли?“

- Ако отговоря с „ Да“, ще ме вземат за алкохолик – мисли си той - ако отговоря с „ Не“, ще излъжа.

А партията не толерира лъжци и пияници.

В крайна сметка след размисъл записал: „Пия, но с отвращение“...