събота, 27 януари 2024 г.

Далаверите в (п)резидентското котило на Радев започнаха да излизат наяве.

Само няколко дни, след като Пеевски направи разкрития за корупционни практики в (п)резидентството, започнаха и самопризнанията. Днес пред Нова телевизия бившият премиер Стефан Янев заяви: "За 7-те месеца, в които бях премиер, съм се видял с Николай Копринков един или два пъти. Въпросът е, че той вероятно се е опитвал зад гърба ми да прави някакви неща, които аз съм парирал, когато съм знаел за тях."

Тази седмица Делян Пеевски каза: "Румен Радев просто си анонсира проектчето „3 март”. Затова този проруски президент се опитва да влезе във война с атлантическото мнозинство".

Пеевски препоръча на Радев да подаде оставка още същия ден, да основе проекта си и да се занимава с избори, а не да се крие зад имунитета си. Той насочи вниманието на всички към тъмната страна на президентството, изричайки гласно всичко онова, за което се говори отдавна:

Пеевски поиска информация какво се случва с разследванията, свързани с президента. „Да сте чули нещо за тях? Може би трябва да видим в какви отношения е той с главния прокурор. Да не би да има дела „на трупчета”?

По думите му Радев „в момента си прави партия”. „Според мен е събрал достатъчно средства от двете години. Корупционният кръг около него е чудовищен”, каза още Пеевски, като попита: „Къде потъна „Пътя на Копринката”?, „Къде потъна Сотир Ушев?”, „Кой е касиерът?”. 

Сотир Ушев 

Николай Копринков

Днес Стефан Янев косвено потвърди тази информация. Докато бях служебен премиер е имало опити за оказване на влияние, които съм парирал, когато съм знаел за тях, съобщи Стефан Янев в предаването „Офанзива с Любо Огнянов” по NOVA News.


Вероятно в това, което се тиражира от медиите, има голяма доза истина, но тя не е доказана през съда, каза още Янев. Той заяви, че е виждал медийни публикации, според които Николай Копринков и Сотир Ушев са близки.

Не съм имал контакти със Сотир Ушев, каза още Янев.

Той подчерта, че "там, където е имало информация, че са възможни някакви видове нарушения - аз съм реагирал според своите възможности". "И давам един пример. По едно време колегите брояха колко заместник-министри съм уволнил. Аз не съм водил статистика, не помня точната бройка, но спориха дали са 12 или 13. Там, където съм знаел и можел - съм реагирал", уточни Янев.

Той  съобщи, че препитването на всички областни управители от него би отнело месеци, затова не го е направил.

⚠️ Блогът разчита на аудиторията си. Не получава финансиране и не публикува реклама! Може да подкрепите блога с дарение⏬ 
PayPal:
Revolut: revolut.me/danibg1912