вторник, 31 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Оптимизъм...

СмЕх


Шопска максима:
- Работата и у сутиен да ми я турат, па нема да я пипнем!

***

Между две млади момичета:
- Ти защо реши да станеш стюардеса?
- Защото в самолета има много мъже.
- Но тях ги има и на земята?
- Да, ама не са вързани с колани.

***

Не плачи момиче,ти не си дебела,просто родителите ти са те отгледали и хранили по специален начин, за да те предпазят от стриптийз,изнасилване и проституция...

***

Пациент при психолог:
- Струва ми се, че никой не ме разбира: гледат ме с празни очи, с безразличие на лицето и абсолютно нежелание да ме слушат.
- С какво се занимавате?
- Преподавам квантовата физика в университета.

***

Мъжки кит, плувайки около женския, казал укорително:
- Колко страни, стотици екологични организации, видни политически лидери, милиони хора - всички те се стремят нашия вид да оцеле, а ти ми казваш, че те боли главата...