четвъртък, 16 юли 2015 г.

Вицове, юли 2015 г.

Ролкова пързалка в гората, за мързеливите...

СмЕх


Двама разговарят:
–Купих си ново жилище, ама всичко се чува бе! Съседа го чувам как разговаря по телефона!
–А в моето жилище чувам дори какво му отговарят по телефона...

***

Едно циганче пита баща си:
- Тате, аз какъв съм?
- Как какъв? Циганин си! Аз съм циганин, дядо ти и прадядо ти- всички сме цигани!
Циганчето отишло при майка си:
- Мамо, аз какъв съм?
- Как какъв си - еврейн си! Аз съм еврейка, дядо ти и прадядо ти - всички сме евреи!
- Ама що така сте се умешали ма мамо, сега аз какво да правя?Гледам отсреща на ъгъла едно колело и се чудя: -
"Да го продам ли, да го открадна ли..."?

***

Обява:
Продавам много евтино, пълен комплект риболовни принадлежности и лодка. Ако слушалката вдигне мъж, трябва да кажете: Извинете, грешка!

***

Полицай спира кола, шофирана от куче.
- Вие сте луд! - казва полицаят на спътника на кучето. - Защо сте дали на животното да шофира?
- Че да не би да е мое? Аз съм на автостоп!

***

Норвежко семейство. Жената ежедневно казва на мъжа:
- Скъпи, сложи червената престилка и измий съдовете.
- Скъпи, сложи червената престилка, приготви обяд.
- Скъпи, сложи червената престилка, почисти.
- Скъпи, сложи червената престилка, изглади дрехите.
След три години мъжът изревал:
- Край, писна ми червената престилка!! Искам синя!

***

Всяка сутрин нови вицове