събота, 1 август 2015 г.

Вицове, август 2015 г.

Живот си живее....

СмЕх


Свещеник влязъл във софийска бръснарница. След като се подстригал, той попитал колко струва.
- Безплатно е - отвърнал бръснарят. - Ще го смятам за служба на Господ. - На другата сутрин отишъл на работа и намерил пред вратата 12 молитвеника и благодарствено писмо от свещеника.
По-късно същия ден в бръснарницата влязъл полицай. След като се подстригал, той попитал колко струва.
- Безплатно е - отвърнал бръснарят. - Ще го смятам за служба на обществото. - На другата сутрин отишъл на работа и намерил пред вратата 12 понички и благодарствено писмо от полицая.
После в бръснарницата влязъл депутат. След като се подстригал, той попитал колко струва.
- Безплатно е - отвърнал бръснарят. - Ще
го смятам за служба на страната.
На другата сутрин отишъл на работа и намерил пред вратата 12 депутата!

***



- Слушай се в гласа своя разум. Чуваш ли го?
- Не!
- Значи още не се е научил да говори...

***

- Дайте ми един шпек, моля. Ей оня - по-големия.
- Искате ли да ви го нарежа?
- Ти пък! Аз да не съм касичка?!

***

Двама приятели седят в заведение и си пият кафето. По едно време единия казва.
-Можеш ли да ми оправиш презрамката на сутиена?
-Ти пък от кога носиш сутиен?
-От както жена ми го намери в жабката.

***

Преди на мода бяха скъсаните джинси, после - скъсаните потници. Сега чакам да дойде модата на скъсаните чорапи, за да избия рибата.

***
Всяка сутрин нови вицове