петък, 23 октомври 2015 г.

Вицове, октомври 2015 г.

Когато маршрутката закъснява...

СмЕх


- Мъжът ми почина пет дни след сватбата!
- Е, поне не се е мъчил много...

***

Със съпруга ми гледахме здравно предаване по телевизията. Там казаха, че ако човек има главоболие, трябва да смуче нещо.
Съпругът ми беше толкова впечатлен. Три пъти на ден ме пита как е главата ми.

***

Когато някой отива на изпит по кормуване не му пожелавайте: "Разбий ги!", "Убий ги!", "Размажи ги!" и т.н.
"Успех!" е достатъчно.

***

В ресторанта:
- Кленер, какво ще ми препоръчате за пиене? Някакво вино?
- С дама ли сте?
- Да.
- Онази, която току-що влезе в тоалетната?
- Да.
- Препоръчвам ви две големи водки.

***

Един уролог казва на друг:
- Бях на екскурзия в Брюксел. Видях статуята "Пикаещото момче". Не ми хареса, лицето някакво измъчено, а струята слаба.
- А ти какво искаш? Толкова години без движение, голо на улицата. Мисля, че всичко е ясно - хроничен простатит.

***
Всяка сутрин нови вицове