неделя, 13 декември 2015 г.

Вицове, декември 2015 г.

Как би изглеждала Барби с фигура
на обикновено момиче

СмЕх


В службата въведохме правило - за всяка псувня да слагаме в касичката по 20 стотинки.
Първоначално си мълчахме, после един колега сложи 100 лева и ни разказа как прекарал уикенда при тъщата...
Ние с колегите се спогледахме, пък пуснахме по 30 лева за коментари...

***

Тя:
- Кажи ми нещо, което да ме накара да се почувствам жена!
Той:
- Пак не си паркирала добре!

***

Първа брачна нощ, младоженецът пита:
-Скъпа, аз първият ли съм ти ?
-Да, скъпи, но защо всички все за това питате ?

***

В Перник открили паркинг на няколко нива. До най-горното ниво се достига, след като избиеш всички противници.

***

На касата на Billa:
- Повръща ми се от обслужването и от вашия супермаркет!
- Торбичка ще желаете ли?

***
Всяка сутрин нови вицове