четвъртък, 24 декември 2015 г.

Вицове, декември 2015 г.

Геният не се нуждае от фризьор...

СмЕх


Мили Дядо Коледа, още съм много малък и не мога да пиша, затова вместо мен ти пише мама. Моля те донеси ми бельо "Victoria’s secret" и парфюм "Carolina Herrera". Сашко, 3.

***

Трансатлантически полет. Изведнъж по радиоуредбата се чува шум от боричкане и писък. След това:
- Уважаеми пътници! Самолетът е отвлечен. Най-после можете да пушите спокойно…

***

На Коледа всички стават по-добри, освен българските национали по футбол.

***

Удрят се две коли на кръстовище.
От едната излиза 29 годишен младеж, от другата - бесен 40 годишен шофьор.
Последният, като видял огънатата си броня, извикал на младежа:
- Виж кво направи, бе, да те е*а в гъ**.
А младежът изчуруликал:
- Ох, на мен главата ми пламнала, той за любов ми говори.

***

Родители подарили на малкия си син барабан. След седмица дива експлоатация, най-мъдрият съсед прошепнал на момченцето: „Знаеш ли какво има вътре?”

***

Всяка сутрин нови вицове