неделя, 10 януари 2016 г.

Вицове, януари 2016 г.

СмЕх


Дъщеря учи за готвач. Майка й я пита:
- А разрешават ли ви, да ядете, това което сте приготвили?
Дъщерята (през сълзи):
- Карат ни!

***

В края на неделната литургия свещеникът пита:
- Колко от вас, братя и сестри, простиха на враговете си?
Всички вдигат ръце, освен една съсухрена жена:
- Аз нямам врагове...
- Това е доста необичайно. А на каква възраст сте? - пита свещеникът.
- На 98.
- На 98 ?! И нямате нито един враг?! Моля Ви, излезте, нека да Ви видят. И обяснете на всички как човек може да живее толкова дълго без врагове.
Старицата излиза отпред и казва:
- Надживях ги, кучките!

***

Някакъв прещраква каналите, опитвайки се да следи всички парламентарни новини. Жена му, обидено:
- Ама за теб сякаш парламентът е по-важен от жена ти - само за него мислиш!
- Ти се благодари, че за теб не мисля това, което мисля за него!


***

Говорят си приятели:
- С това пиене няма да стигнеш далеч!
- Не ми и трябва. Нали знаеш, че кръчмата е на пет метра от дома ми!

***

Платих 100 лева на гледачка и ми каза, че Иван ми изневерява. - Луда ли си, аз без пари щях да ти го кажа.

***

Всяка сутрин нови вицове