понеделник, 1 февруари 2016 г.

Вицове, февруари 2016 г.

Урок по история в немско училище

СмЕх


Cпорили грък и италианец:
- (Грък) Ние първи сме измислили демокрацията
- (Италианец) Ние пък първи сме измислили империята
- (Грък) Ние първи сме измислили театъра.
- (Италианец) Ние пък първи сме измислили операта
- (Грък) Ние първи сме измислили секса!
- (Италианец) Ние пък първи сме включили жена в него.

***

Конгрес на гинеколози. Излиза на катедрата доцент доктор и започва лекцията с думите: “Колеги, къде бъркаме?"

***

Един руснак отишъл при художник да го нарисува. Художникът го пита:
-Как да ви нарисувам,господине?
-В героична поза-отговорил руснакът.
-И каква е тази героична поза?
-Ами пред мен бутилка водка и аз я гледам с отвращение...

***

Oбява на строителна фирма: "Строим бързо, качествено и евтино - изберете две от трите!”

***

Вечер. Проливен дъжд. На вратата на кръчмата "Св. Георги и змеят" чука пътник. Вратата отваря свирепа кръчмарка. Пътникът се обръща към нея с думите:
- Аз съм беден пътник, цял ден съм пътувал, уморен съм и съм гладен, но нямам никакви пари....
Кръчмарката изръмжава зловещо:
- Марш от тук!
Пътникът:
- А мога ли да говоря със Св. Георги...

***

Всяка сутрин нови вицове