вторник, 1 март 2016 г.

Вицове, март 2016 г.

СмЕх


Срещат се двама цигани.
- Как е?
- Зле е.
- Защо зле?
- Жена ми спи с лорд Балтимор.
- Да, не е добре.
- Вярно, че и аз спя с неговата жена.
- Това е добре.
- Не е добре. Има две деца от мен.
- Това е зле.
- Но и от лорда жена ми има две деца.
- Тогава сте квит!
- Къв квит бе?! Аз му правя лордове, а той на мен цигани...

***

На церемонията в Холивуд на шесткратния претендент Леонардо Ди Каприо, все пак дадоха "Оскар" за най-много номинации за наградата "Оскар".....

***

"Играейки си с кранчето за студената вода в кухнята Христо се научи да настройва пеенето на жена си под душа."

***

"Навсякъде по света на петрола падат цените, у България - растат! Сигурно поскъпва материала, с който го разреждат..."

***

Върви си арабина през пустинята, а жена му на 10 метра пред него. Вижда го друг и вика:
-Абе , Мохамед, в Корана пише жената зад тебе да върви.
А Мохамед отговаря :
- Хюсеин, когато са го писали Корана , не е имало противопехотни мини.. Върви Айше, върви…

***

Всяка сутрин нови вицове