събота, 12 март 2016 г.

Вицове, март 2016 г.

СмЕх


–Моше, вярно ли си дал на бандитите всичкото злато и пари?
–Ами, да... завряха ми поялник отзад и ми сложиха ютия на топките и ги включиха в контакта.
–И ти? Веднага ли ги даде?
–Е,не, бe... да чакам да се навърти и сметка на електромера ли?

***

Купих си книгата " Екзотични, трудни за установяване отрови". Само я оставих на шкафчето.
Мъжът ми , вече трети ден води децата на градина , готви , пере ....

***

- Кажете ми на чист български език какво ми е, докторе?
- Много пиете, приятелю.
- Напишете ми го на латински, за да го покажа на жена ми.

***

Да спориш с жена това е като четене на лицензионните споразумения.
Накрая игнорираш всичко и избираш „Съгласен съм“.

***

Aфриканско племе канибали приема бежанци от всички страни.

***

Всяка сутрин нови вицове