неделя, 6 март 2016 г.

Вицове, март 2016 г.

Стрийт арт

СмЕх


Отива мъж при един психиатър:
– Добър ден, докторе... хич не съм добре... мебелите ми говорят!
– Как така? Споделете моля?
– Ами снощи се прибирам малко по-късно от обичайното и си лягаме да спим с жената и по едно време гардероба се обажда: – Заспа ли вече?
А жена ми отговаря:
– Да, да... заспа...
– Еми, аз да си ходя тогава...
А аз му викам:
– Къде ще ходиш, бе?!? Аз още не съм те изплатил...

***

Българинът ползва подлеза само в крайна нужда, а също по голяма и по малка.

***

- Скъпа, къде си сложила кафето?
- Скъпи, ти си неспасяем случай! Никога нищо не можеш да намериш! А всичко е толкова просто - кафето е в хладилника, в кутия с надпис "Маслини".

***

Знаеш ли, че ескимосите имат над сто думи за описание на снега?
- Голяма работа! Аз използвах повече, когато след последния сняг тръгнах с колата за работа!

***

Българин и циганин си купуват два еднакви, огледални апартамента на един етаж.
След половин година, циганинът вика на българина
– Комши, моят апартамент струва два пъти повече от твоя.
– Е, как – викнал българинът – Това е абсурдно, двата апартамента са огледални, купихме ги по едно и също време и двата са обзаведени по сходен начин, как така?!?
– А-а-а, така, така – казал циганина – Аз нямам циганин за съсед!!!

***


Всяка сутрин нови вицове