понеделник, 7 март 2016 г.

Вицове, март 2016 г.

СмЕх


По телевизията дават италиански филм. В едър план разгневена жена крещи на мъжа си:
- Идиото! Кастрато! Импотенто!
Гласът зад кадър превежда:
- Иди си, скъпи, аз съм много разочарована от теб!

***

Холандските свещеници днес излизат на митинг за легализация на леките грехове.

***

- Няма ли да се местите във вилата?
- Не можем, докато не научим Еди да лае, когато иска да яде. Провел съм вече стотина тренировки.
- И какво? Сега лае ли?
- Сега не яде, докато аз не започна да лая...

***

Моряк разправя на приятеля си:
- За старата ми лодка са нужни трима.
- Трима ли?
- Да. Един да гребе, един да изгребва водата и един да вика за помощ!

***

Учителката:
- Иванчо, съчинението ти за любимото ти куче е идентично с това на брат ти от миналата година!
Иванчо:
- Еми да, госпожо, същото куче е...

***

Всяка сутрин нови вицове