сряда, 17 август 2016 г.

Вицове, август 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Делегация от депутати посещават психиатрична клиника....пациентите ги посрещат с песента "Колко е хубаво да се живее в България "...само една жена обаче не пее...питат я ....Вие защо не пеете?..извинете,аз не съм луда ...медицинска сестра съм тук!

***

Върви учебен час. Учителят говори пред дъската. Десетки детски очи са вперени в него. Учителят е доволен. Той не знае, че на рамото му седи покемон.

***

Сър Джон се прибира от Франция и вижда надпис с урина на снега пред замъка:
"Сър Джон е идиот!"
Дълбоко възмутен нахълтва в кабинета си и се обажда в Скотланд Ярд. Един мазен глас насреща отговаря:
"Сър Джон, ще ви съобщим резултатите от разследването точно след двадесет минути!"
След двадесет минути телефонът звъни и същият глас съобщава:
"Резултатите от разследването, сър: Урината е на вашия шофьор, почеркът е на жена ви.”

***

Съпругата се сърди:
- Цял ден все кръстословици решаваш. Погледни и мен, кажи ми някоя мила дума...
- С колко букви?

***

Вечер. Проливен дъжд. На вратата на кръчмата "Св. Георги и змеят" чука пътник. Вратата отваря свирепа кръчмарка. Пътникът се обръща към нея с думите:
- Аз съм беден пътник, цял ден съм пътувал, уморен съм и съм гладен, но нямам никакви пари....
Кръчмарката изръмжава зловещо:
- Марш от тук!
Пътникът:
- А мога ли да говоря със Св. Георги...


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/