понеделник, 20 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

Когато ремонтът е некачествен...

СмЕх/Таралеж/


Две блондинки си говорят:
- За какво си мечтаеш?
- Мечтая как ще срещна една фея, която ще ми подари сто хиляди долара!
- А защо не един милион?
- Е един милион не е реално...

***

Жена звъни на Бърза помощ:
- Помощ, мъжът ми пи бензин и вече два часа тича из двора!
- Спокойно, госпожо, като му свърши бензинът, ще спре.

***

- Детенцето Ви е много забавно. На колко е?
- На една водка и две бири.

***

Вървим с мъжът ми по улицата и излъчваме сексапил- аз съм секси, той е пил...

***

Мъж се настанява в западнал хотел:
- Стаята е осемнадесет долара на вечер - казва управителят. - Ако сам си оправите леглото, ще струва само осем долара.
- Сам ще си го оправя!
- Добре, ще ви донеса чук и пирони...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/