неделя, 23 юли 2017 г.

Вицове, юли 2017 г.


Бг къмпинг

СмЕх/Таралеж/


Събрали се пастор, имам и равин, за да споделят как разпределят парите, дадени за благотворителност. Пасторът казал:
- Ние отделяме книжните пари от стотинките, след което почваме да броим - хартийка за мен, монета за бедните, хартийка за мен, монета за бедните...
Имамът обяснил:
- Ние рисуваме един огромен кръг на земята - заставаме в центъра му и хвърляме парите във въздуха - каквото е паднало извън кръга е за бедните, каквото падне в кръга, остава за мен.
Дошъл ред на равина:
- Ние оставяме тези решения на Бог. Хвърляме парите във въздуха и каквото трябва да се отдели за бедните - той го взима, каквото падне на земята, остава за мен.

***

Мъжът заинтересувано :
- Скъпа, ти имаш ли това...как беше...целулит ?!
Жената леко напрегната :
- Да ...!
Мъжът умилително :
- Ех, всичко си има моята красавица

***

- Казват, че сте експерт по жените?
- Е, не...обикновен потребител !

***

У нас жена ми се занимава с дребните неща - готвене, чистене, пране... А аз мисля за големите - глобалното затопляне, световната криза, глада в Африка...

***

– Слушай, скъпа, искам най-сетне да поживея и за себе си! – Че кой ти пречи? Поживей си, докато се гримирам...

 Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/