сряда, 9 август 2017 г.

Вицове, август 2017 г.

Какви учебници имаше едно време, ей!

СмЕх/Таралеж/


Двама евреи се карат.                 
- Черното и бялото са цветове! - настоява първият.
Напротив не са! - казва другият.
Спорили, спорили... та решили да питат един човек.
Пита ли го:
- Черното и бялото цветове ли са?
- Цветове са! - отговорил той.
И единия евреин казал на другият:
- Е сега, видя ли че съм ти продал цветен телевизор.

***

Кучето ми толкова настървено гони хората с колело, че накрая се наложи да му прибера колелото...

***

- Ти месо ядеш ли?
- Не.
- А риба?
- Също не хапвам.
- Да не си вегетарианец?
- Не, пенсионер съм.

***

Днес бях на плаж и видях, че хората, които последните няколко месеца активно се подготвяха за плажния сезон, тренираха, ходиха на фитнес и се подложиха на какви ли не диети, по някаква причина не дойдоха...

***

– Скъпа, събуди се! Кошмар ли сънуваш?
– Ох, сънувам, че съм на рали!
– Добре, ама пусни скоростния лост, че още една обиколка няма да издържа...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/