понеделник, 2 октомври 2017 г.

Вицове, октомври 2017 г.

Луда работа...

СмЕх/Таралеж/


– Представяш ли си, Миме? Вчера,докато ровичках в гардероба,намерих плик с пари,надписан от мъжа ми „За любимата". С умиление прибавих някой лев...
– И к'во?
– На другия ден, тоя идиот купи гуми за колата...

***

Индианец се връща от пътуване до Англия и веднага отива при шамана на племето.
- В Лондон има велики магьосници и аз научих нова магия - 22-ма мъже застават на една поляна и започват да гонят топка. Начи максимум след 10 минути започва да вали...

***

Мъж влязъл в аптека и попитал аптекаря дали може да му даде нещо за хълцане. Без предупреждение аптекарят се пресегнал и силно го зашлевил по лицето.
- Защо го направихте? - възмутил се мъжа.
- Е, вече не хълцате, нали?
- Аз и преди не хълцах, хълца жена ми!

***

– Добре де, лятото що те мързеше?
– Ми от жегата!
– А зимата?
– Па от студа!
– А днес що?
– Мале, кат се сета к'ва жега беше и к'ъв студ иде!

***

Две баби се разхождат в морската градина, едната носи ютия.
- Защо я носиш тази ютия с теб?
- Ааа, да не се чудя дали съм я изключила...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/