вторник, 24 октомври 2017 г.

Вицове, октомври 2017 г.

Първите гаражи за летящи автомобили са варненски.

СмЕх/Таралеж/


Закъсала кокошката за пари и решила да практикува най-древната професия. Наконтила се и тръгнала по горската пътека. Среща Мецан: - Мецане, за пет лева съм твоя! Мецан бил два месеца на мед и пчели и се съгласил. Оправил я, след което кокошката продължила. Срещнала вълка, който също я оправил. Навътре в гората тя срещнала заека. След малко Мецан и вълкът чули крясъците на кокошката. Отишли и що да видят - заека скубе перата на кокошката едно по едно. - Какво правиш бе, Зайо? - Платил съм пет лева за нея! Искам я гола!

***

- Чух, че си си намерил работа?
- Да, пазач на склад.
- А какъв е графика?
- Ден спиш, три почиваш...

***

Шефът прави оперативка и обявява:
- Зле са нещата. Ще трябва да съкратя един от вас.
- Ааа, шефе, аз съм жена с три деца. Не може.
- А аз съм от малцинствата, продумал тихо циганина.
- Нали няма мен да съкратите, щото съм мюсюлманин?
- А на мен, шефе, ми остава една година до пенсия...
Тогава всички вперили поглед в последния работник - млад бял християнин, при това ерген. Той се почесал по врата и рекъл:
- Какво ме гледате, бе? В последно време живея с чувството, че съм гей!

***

Преди малко зачетох, че хората имат невероятни способности.
Например:
- Човек може да скочи по-високо от собствения си ръст, да вдигне щанга по-тежка от теглото си...
- Брех! - викам си аз.
- Тия работи не ги мога, хич нищо ли не става от мен? Тогава се усмихнах блажено. Та, аз мога да изпия бутилка уиски, по-стара от мен! Не съм ли невероятен тогава?

***

– Ще се качиш ли да пием по едно вкъщи?
– Не.
– Не мисли, че каня всяка срещната!
– Е, то и аз не отказвам на всеки.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/