понеделник, 20 ноември 2017 г.

Вицове, ноември 2017 г.

Пинк Флойд във Венеция, 1989 г.

СмЕх/Таралеж/


- Що си тъжен така? – Ми, като ходя за риба, съседът ходи при жена ми! – Ами пробва ли да си стоиш при жената? – Той тогава ходи да ми лови рибата...

***

Попитали Радио Ереван:
- Защо терористите взривяват винаги: самолети, влакове, автобуси, а не президенти, министри, политици?
- Защото тероризмът трябва да предизвиква ужас, а не радост.

***

Минчо и Мичето решиха и те да разнообразят с*кса като играят игрички. Обаче кавгата почна още преди с*кса.. Минчо се направи на "Чичо Доктор"... сложи престилка, метна слушалките през врата... но първата му реплика беше:
- Вие, госпожо, на диетолог ходили ли сте?

***

- Никога не бих се оженил за някоя жена, само заради парите и. А ти, Мойше?
- Разбира се, Йефим. Но от друга страна, не е добре, тя да остане стара мома, само заради факта, че има пари.

***


Снощи сънувах ужасен кошмар, че съм спрял алкохола и съм станал веган. Изпих три бири, две бутилки вино, изядох три пържоли с пет кюфтета за гарнитура и още не мога да дойда на себе си...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/