петък, 22 декември 2017 г.

Вицове, декември 2017 г.

Утро на село

СмЕх/Таралеж/


Мъж разказва на приятеля си как е подарил на жена си злaтен пръстен с голям диамант за годишнината от сватбата.
Приятелят:
- Струваше ми се, че тя не иска пръстен, а спортен автомобил!
- Знам това! Но откъде да намеря фалшив спортен автомобил, по дяволите?!

***

Френски войник си спомня за войната в Алжир:
- Пустиня, слънце! Беше страхотна жега! А жажда... Можеш да умреш от жажда: нито коняк, нито ракия, нито уиски, нито дори вино, нищичко!
- Е, поне вода нямахте ли?
- Абе кой ти може да мисли за къпане в такава жега!

***

Началникът ми се кара за пореден път за нещо. По едно време го прекъсвам:
– Само едно не мога да разбера, защо ме мразите толкова?!
– Нищо лично, аз и себе си мразя понякога...
– За вас е разбираемо, ама защо мразите и мен?

***

Пакетчето чай може да се запарва до седем пъти. На осмия листенцата сами излизат на повърхността, за да видят с очите си тази скръндза.

***


Любов е,когато тя тръшне вратата на колата, а ти се усмихнеш и си помислиш: „Боже, каква яка българка!"

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/