четвъртък, 1 февруари 2018 г.

Вицове, февруари 2018 г.

Из софийските потайности...
Загинало цялото население на Земята.

Господ събрал всички мъже и им казал:
- Я сега, всичките мъже в две редици - вляво тези, които са били под чехъл, а вдясно - тези, които не са били.
Гледа Господ лявата редица край няма, а в дясната само един.
Господ застанал пред него, изгледал го отгоре-надолу - невзрачен човечец някакъв - и го попитал:
- Абе ти как успя, всички под чехъл, а ти - не?
- Ами не знам, тя жена ми каза тука да застана...

***

Мъж буди жена си, посред нощ, и и подава чаша с вода и един аналгин.
- Но скъпи, мен не ме боли глава...
- А, е 'тва исках да чуя, казал мъжът и си свалил гащите...

***

Шофьорите тираджии получили заповед, да си съберат всички деца от местата дето са били командировка. Иван запалил тира и цяла седмица събирал деца. Накрая ги събрал и се прибира.
- Скъпа, изведи нашите деца за да ги запозная с...
- Още вчера ги взеха, скъпи...

***

Книжарница в Лондон. Клиент дълго разглежда заглавията, когато към него любезно се приближава продавачът:
- Препоръчвам Ви Оруел, чели ли сте го?
- Аз съм от България - преживявал съм го.

***


Китайците хакнаха сайта на Пентагона по възможно най-елементарния начин. Всеки опита с различна парола.