вторник, 3 декември 2019 г.

Вицове - само сока, декември 2019 г.


В женски форум има тема "Мъжът ми мучи нощем"
Главното е-Не хърка, а мучи. Аз спя много леко и заради това мучене не мога да заспя. По цяла нощ го ръгам в хълбока. Кажете, на какво може да се дължи това и как да се избавя от него?
Първият коментар:
-Може отдавна да не е доен.

***

Група негримирани жени с плакати "Истинската красота трябва да е без козметика" успя да изплаши гей-парад, рота жандармеристи и сборище на сатанисти.

***

Първата жена на Луната.
-Хюстън, имам проблем.
-Какъв?
-Не е важно...
-Кажете какъв е проблемът!
-Никакъв.
-Кажете ни какъв е проблемът!
-Няма да кажа.
-Моля Ви, кажете ни какъв е проблемът!
-Вие отлично знаете какъв е!

***

Жена нахълтва към полунощ в бар, хваща мъжа си за реверите на сакото и започва да му крещи:

- Обеща да се прибереш към осем, ааа...

- Ама азз... аз съм още на шестото...

***

Скандал в семейство вегани:
 - Какво има за вечеря?
 - Салата с кълнове от киноа.
 - А не, аз съм мъж и ми трябват кюфтета от соя...