неделя, 26 януари 2020 г.

Вицове - само сока, януари 2020 г.


Кападокия, Турция
Първи училищен ден в едно средно училище в САЩ.
Учителката представя нов ученик - Такиро Сузуки от Япония.
Часът почва и тя казва:
--Сега ще видим дали познавате историята. Кой е казал "свобода или смърт"?
Никой не знае, но Сузуки вдига ръка:
-- Патрик Хенри, Филаделфия, 1775
-- Много добре, Сузуки. А кой е казал "Държавата е народът и като такъв никога не може да умре"?
Сузуки става:
--Ейбрахам Линкълн, Вашингтон, 1863
Учителката поглежда другите деца и им казва:
--Засрамете се, деца! Сузуки е японец, а знае по-добре от вас американската история.
Тих глас от последните чинове:
--Да им го начукам на японците!
--Кой каза това? - изкрещява учителката.
Сузуки вдига ръка:
--Генерал Макартър, Пърл Харбър, 1941 и Ли Якока на събранието на акционерите в Крайслер, Детройт, 1982
Учениците стоят в пълна тишина, когато пак някой се обажда:
--Да гo духаш!
Учителката, извън кожата си:
--Стига вече! Кой беше това?
Сузуки:
--Бил Клинтън на Моника Люински, Белия дом, 1997
Някой друг извиква:
--Сузуки е лайно!
Сузуки веднага отвръща:
--Валентино Роси, мото-състезанието Гран-При в Рио де Жанейро,Бразилия, 2002
Всички изпадат в истерия, учителката припада, а на вратата се появява директора:
--Да го еба! Никога не съм виждал такъв хаос.
Сузуки е готов:
--Министърът на финансите Симеон Дянков, за положението в България, 2010

***

- Какво е общото между Париж и Скопие?
- Предстои им да строят средновековни църкви.

***

Когато жената замина, ми беше мъчно и бях много тъжен. Но после си взех куче, купих моторът, за който винаги съм мечтал и накрая опънах съседката, за която бленувах с години. Животът ми се нареди, но почвам да си мисля, че като се прибере жена ми от работа, ще го отнеса здраво.

***

- Какво ще правиш на Св. Валентин?
- Леща.

***

- Може ли само с лична карта да летя до Париж?
- Не, трябва и самолет.