събота, 13 декември 2014 г.

Вицове, декември 2014г.

Сънен пингвин

СмЕх

Говорят си двама колеги:
-Хубавото на тази фирма е, че няма ни един гей!
-Сигурен ли си?
-Абсолютно!
-Добре, де...да кажем, че някой ти предложи 5 бона да те опъне, няма ли да се прежалиш?
-Ти, луд ли си? Естествено, че няма!
-А срещу 10 бона?
-Ма стига глупости!
-Ами ако ти предложат милион?
-Хм! За милион може и да кандисам!
-Видя ли? Пе*ераси - бол! Ин-вес-ти-то-ри няма...
***

Учителката:
- Иванчо, съчинението ти за любимото ти куче е идентично с това на брат ти от миналата година!
Иванчо:
- Еми да, госпожо, същото куче е...
***

Професионалният саксофонист се познава по това, че дори когато прегръща девойки, винаги натиска гръбначните им прешлени с 8 пръста...
***

Когато бях малка, въобще не ми пукаше с какво съм облечена, защото за това се грижеха родителите ми...
Днес разглеждах стари снимки и установих, че и на тях въобще не им е пукало...
***
Арабски шейх си купува Кадилак. Пише чек, протяга го на продавача и казва:
- А рестото ми го дайте във "Фолксваген"-и.
***
Всяка сутрин нови вицове