понеделник, 9 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Балканът пази своите тайни...

СмЕх

Вчера толкова жени с цветя по улицата! Ако не беше 8 март, щях да си помисля, че нещо се е случило с Бойко Борисов...

***

Една баба решила да си купува бански. Отишла в мола, взела едни бикини и влязла в пробната да ги мери.
След като се позабавила вътре, учтивият консултант се приближил до пробната и попитал:
- Какво става, да ви донеса ли горнището?
- Аааа, нема нужда, чедо, то всичко се събра у долнището.

***

Съобщение по градското радио в Тел-Авив: - Уважаеми жители и гости на града, от градския зоопарк е избягал енот. Моля, всички, които са го видели незабавно да платят на касата на зоопарка 10 шекела.

***

Бях днес на събеседване във фирма. Мениджър човешки ресурси ми даде нотбук и ми каза:
- Опитайте се да ми го продадете. Аз взех нотбука, излязох с него от стаята, а след това и от сградата. След няколко минути, когато бях на две пресечки от сградата, телефонът ми иззвъня и мениджърът започна истерично да крещи:
- Веднага върни моят нотбук обратно! Спокойно отговорих: - Петстотин лева и е ваш.

***

В чата:
- Как изглеждаш?
- Представи си принц на бял кон ... Представи ли си го?
- Да!
- А сега махни принца!