сряда, 26 август 2015 г.

Вицове, август 2015 г.

В индийската маршрутка

СмЕх


През лятото компетентността на служителите бива два вида:
1. О, не знам, от утре излизам в отпуск;
2. О, не знам, до вчера бях в отпуск.

***

- Скъпи, искам да поговорим.....
- Бързам, скъпа, вече закъснявам за работа, говори кратко и ясно!
- 200 лева…

***

- Докторе имам запек, какво ще ми препоръчате?
- 7 дни на Лозенец, на плаж!

***

- Докторе не мога да заспя.
- Представете си, пачка от 1000 лв. и броите, все ще заспите по някое време!
На другия ден:
- Какво стана, помогна ли?
- Ами не. Броих, броих и все ги изкарвам 999 лв. Броя и пак броя, и пак и не мога да заспя от нерви, че ми липсва един лев.
Докторът:
- Май по добре да се върнем на конвенционални средства - ще броим овце!
На третия ден:
- Какво стана, броихте ли овцете?
- Не е за вярване. Броих, броих и тъкмо да заспя,последната овца ме погледна в очите и попита : „Абе, какво стана с ония 1000 лева?"

***

Мъж се прибира вкъщи и заварва друг мъж на балкона.
Другият започва да се оправдава:
- Парашутист съм... ама вятърът духна парашута и ме довлече на твоят балкон.
Мъжът:
- Не се притеснявай, това не е нищо! Аз вчера намерих един геолог да търси нефт в тоалетната...

***
Всяка сутрин нови вицове