четвъртък, 15 октомври 2015 г.

Вицове, октомври 2015 г.

Жената умее да сюрпризира.

СмЕх


Двама първокласници си говорят:
- Абе, как се пише буквата а.
- Ти си голям тъпанар бе, като кльомба, ама без кръгчето!

***

Учителка изпитва ученик.
-Разкажи урока.
Ученикът мълчи.
-Кажи поне името на урока!
Ученикът пак мълчи.
-Какъв предмет учим сега?
Ученикът мълчи. По едно време от задния чин се чува глас:
-Леле! Тая вещица го разхожда из целия материал!

***

- Келнер! Тая пържола да не е конска?
- Не, господине, конското свърши. От каруцата е...

***

-Докторе, жена ми ми изневерява, но на мен не ми растат рога?!
-Това е в преносен смисъл, не растат рога наистина!
-Слава Богу, а аз си мислех, че нещо с калция не ми е наред...

***

- Ей, все не мога да си намеря жена дето да се оженя за нея!
- Защо?
- Майка ми все не ги харесва.
- А защо не намериш някоя, която да прилича на майка ти?
- Намерих, ама нея пък баща ми не я хареса!

***
Всяка сутрин нови вицове