четвъртък, 17 март 2016 г.

Вицове, март 2016 г.

Добро утро!

СмЕх


Министерство на транспорта въведе нови изисквания за шофьорските книжки. Категория B вече ще се дава след задължителен кратък курс по самоотбрана, а категория С след курс по жиу жицу и таекондо.

***

Учителка изпитва ученик.
-Разкажи урока.
Ученикът мълчи.
-Кажи поне името на урока!
Ученикът пак мълчи.
-Какъв предмет учим сега?
Ученикът мълчи. По едно време от задния чин се чува глас:
-Леле! Тая вещица го разхожда из целия материал!

***

-Докторе, жена ми ми изневерява, но на мен не ми растат рога?!
-Това е в преносен смисъл, не растат рога наистина!
-Слава Богу, а аз си мислех, че нещо с калция не ми е наред...

***

- Ей, все не мога да си намеря жена дето да се оженя за нея!
- Защо?
- Майка ми все не ги харесва.
- А защо не намериш някоя, която да прилича на майка ти?
- Намерих, ама нея пък баща ми не я хареса!

***

При обущаря идва клиент и дава квитанция за получаването на обувки:
- Казахте, че за днес ще са готови.
- Да, два лева.
- Толкова малко? На квитанцията пише четири лева.
- Правилно. Просто сме изгубили едната ви обувка.

***

Всяка сутрин нови вицове