четвъртък, 8 септември 2016 г.

Вицове, септември 2016 г.

Среща на два свята, Dior в Москва през 1959 г.

СмЕх/Таралеж/


Космонавти от Земята най-после кацат на Марс. Срещу тях се задава един марсианец, целият в златни синджири и пръстени, и ги поздравява на разбираем език.
Космонавтите учудено го питат:
- Вие тук всички ли ходите с толкова много злато по себе си?
- Не - отговаря марсианеца, - само арменците сме така!

***

-Докторе, имам голям проблем! Обичам коня си!
-Нищо страшно няма! Толкова хора обичат животните...
-Да, ама докторе, аз изпитвам физическо влечение към коня си!
-Да... Това наистина е по-сериозно...
Жребец ли е, или кобила?
-Еее..., докторе, обиждате ме! Кобила е естствено! Аз да не съм сбъркан!

***

Когато той спря пиенето, тя започна да обръща внимание на другите му недостатъци.

***

Гостът:
- Извинете, госпожо, защо вашето куче ме гледа така?
- Не му обръщайте внимание! То прави така винаги когато някой яде от чинията му.

***

Двама ловци попадат на следи от лъв.
- Иди да видиш накъде е тръгнал - казва единият.
- А ти?
- Аз ще проверя откъде е дошъл...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/