четвъртък, 26 април 2018 г.

Вицове, април 2018 г.

Когато вашите те накарат да им пратиш снимка, за да
видят какви продукти имаш в хладилника.
- Пешо, ела довечера вкъщи, да ми инсталираш Windows-а.
- Ама, лаптопът ти е нов, Миме, няма нужда от преинсталиране.
- А бе, ти тъп ли си, или не разбираш от намеци...?!
- Я, не обиждай...! Тя не може да си инсталира Windows-а, а аз съм бил тъп...

***

Жена се обажда на колежката си:
- Днес няма да дойда на работа, мъжа ми загуби две 100-левки и ги търси.
- А ти пък защо ?!
- Седнала съм върху тях...

***

За лятото трябва да отслабна с 5 килограма. Остават ми още 7.

***

Блондинка на пазар за животни.
-Кажете, моля, това котка или котарак е?
-Не си ли личи по ушите?
-Не.
-Заек е!

***

Червената шапчица пуши до Вълка в леглото:
- Ееех, как ме подведе ти с тия големи очи, уши, зъби...как ме подведе...