събота, 26 октомври 2019 г.

Вицове - само сока, октомври 2019 г.


Веднъж поканили много професори от ТУ-София в един самолет, разположили ги вътре им казали, че самолетът е направен от техни студенти. Щом разбра ли всички избягали освен един, когато го попитали защо, той казал:
- Ако този самолет е направен от мои студенти, той изобщо няма да излети...

***

Много е неудобно, когато в автобуса ти се тресат бузите, а циците не!

***

- Скъпа, не мога да заспя! Толкова съм стресиран, че една свирка може да ме успокои...
- И чий смяташ да лапаш в два през нощта?

***

Когато бях млад, нямаше интернет и фейсбук. Хората трябваше да сменят два автобуса и един тролей, за да ми кажат колко съм тъп.

***

Знаете ли, че ако доближите до ухото си портмонето, ще чуете как вътре тихичко рови правителството...