понеделник, 20 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

Добро утро!

СмЕх


Англичанин се върнал след лятната си отпуска в Австралия и споделя:
– Прекрасна страна! Там, където бях, имаше всичко: барове за мен, прекрасни плажове за децата ми, слънце за жена ми, и акули за майка й...

***

Изглежда, че ме мързи повече от тоя дето е измислил японското знаме.

***

Брат, с тая енергоспестяваща крушка в тоалетната, докато загрее и светне се чувствам като в подлез и по навик пикая в ъгъла.

***

Абе... като видя някой да си изпива бутилката с бира до дъно и си викам: "На тоя може да
се разчита... тоя няма да остави работата си недовършена."

***

-Моше, къде си се запътил?
-Отивам в мебелния магазин!
-По какъв повод?
-Легнахме да спим със Сара и изведнъж гардеробът, дето го взех на лизинг проговори: "Сара, Моше заспа ли?" Тя му отговоря, че спя. А той - "Е, аз ще се измъквам!" Че като му креснах - "Къде ще се измъкваш бре, още не съм те изплатил!" И млъкна! Та отивам до магазина да повикам да го видят майстори. В гаранционен срок е…

***

Апартаменти от строителя ТУК