вторник, 7 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

Закъснявам за работа...

СмЕх



Тя дълго се подготвяше за Страстната седмица, но мъжът и така не замина в командировка.

***


В едно малко селце всяка сутрин жените ходели до близкия кладенец за вода. Веднъж като се връщали от кладенеца видели на крайпътното дърво да виси мъжки полов орган.
- Този, не е на попа! - веднага казала попадията.
- Този, не е нито на кмета, нито на адвоката! - добавила кметицата.
- Този не е нито на кръчмаря, нито на магазинера, нито на хлебаря! - обадила се и кръчмарката.
- Този не е от нашето село! - уверено казала учителката.
- Абе, Ученото си е учено ...! - възкликнали останалите.

***

Ходи ми се на море в България
1.Обичам бетон.
2.Много съм доволен от 8 лентовата магистрала, по която стигам до морето.
3.Харесва ми „плащането“ да започне още от катаджиите по пътя.
4.Много повече ме радват мутрите с коли като камиони, които карат срещу мен и ми святкат къси-дълги.
5.Харесва ми да играя на „Открий 100те разлики“ между снимките в уеб сайта и реалната гледка пред очите ми, когато се настанявам.
6.Чувствам се баровец като разбера, че чужденците плащат 10 пъти по малко от мен за хотела.
7.Кафяво-жълтеникавата пяна от вълните е чудесна.
8.Цените в аптеката – допълнителна радост...
9.Обичам миризмата на тоалетните на плажа, зимата винаги когато мина покрай градския кенеф си спомням за лятото.
10. Яко е майка да държи малкото си детенце над хотелския басейн да се изпишка – става ми мило.

***

Що не изберем жена за президент? Защо, на този какво й е?

***

Жена се кара на мъжа си:
- Казах ти да не ми пречиш! Заради тебе изпуснах готварската книга, тя се затвори и сега не знам какво съм сготвила за обяд...