събота, 8 юни 2013 г.

Смех

- Кога е сватбата?
- На 21 юни.
- Това е денят с най-късата нощ?
- Да.
- Страхливец!
    *
В аптеката:
- Извинете, къде са ви тестовете за бременност?
- Вдясно от рафта с презервативи.
- Ако знаех къде са ви презервативите, сега нямаше да ми трябва тест за бременност!...
    *
Между приятелки:
- Как се променят мечтите! Когато бях малка, мечтаех да се появи някакъв принц на кон и да ме отведе със себе си. Сега за това мечтае съпругът ми...
   *
Български учени са създали универсално суперлепило, което лепи абсолютно всичко. Сега работят над проблема, как да отворят капачката.
   *
Блондинка:
- Вчера бях на очен преглед.
- Какво ти казаха?
- Казаха да науча азбуката!
   *
Гледам днес пред кофите при нас един вързоп броеве на "Плейбой". Вероятно още някой си е пуснал интернет...
   *
Според изследвания на британски учени, 90% от хората симулират еволюция.