четвъртък, 23 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

СмЕх


Двама селяни ходили до града и на пазара гледат надпис "Хамелеони - 3лв."
Взели те един и се прибрали на село. Сложили го върху жълт плат и хоп - станал жълт! После върху червен плат - веднага почервенял! След това върху зелен плат - веднага станал зелен.
...Накрая го сложили върху едно родопско одеало с разноцветни шарки. Тогава той бавно вдигнал поглед към тях и рекъл:
- Аааа, що си не ......майката, а?!

***

Полицай спира стара кола и пита:
- Знаете ли за какво Ви спирам?
Водачът казва:
- Знам, ама нямам!

***

На улицата мъж бил заговорен от млада и красива жена:
- Извинявам се, - казала тя. - Но ми се струва, че вие ​​сте бащата на едно от децата ми...
Mъжът в ужас:
- Аз?
- Успокойте се! - казала тя. - Аз съм учителка.

***

Двама убийци чакат жертвата си да се прибере от работа в обичайния си час. Човекът обаче закъснява.
Единият от убийците се тревожи:
- Ей, какво става бе? Да не му се е случило нещо?

***

Средностатистическият германец изпива годишно около 200 литра бира. Излиза, че българските осмокласници са средностатистически германци.

Всяка сутрин нови вицове!