понеделник, 11 май 2015 г.

Вицове, май 2015 г.

СмЕх


- Разбираш ли… ТЯ е една такава… такава…
- Каква?
- Ами като я видях и панталоните ми отесняха!
- Отпред или отзад?

***

- Какво приятно градче! Само че с много малко население. Кажете, не се ли увеличават жителите му?
- Не, все толкова си стоят. Всеки път като се роди бебе, някой младеж бяга от града.

***

- В този замък има ли призраци?
- Всички така говорят! Мен ако питате, това са само слухове - аз и до ден днешен не съм видял нито един призрак! А живея тук от вече осемстотин години!

***

Женският пикочен мехур е създаден за да научи шофьора на смирение - тъкмо изпревариш колона от седемнайсет ТИР-а и жена ти се обади с тънък гласец -
"Ходи ми се до тоалетна...?"

***

Защо Хилари Клинтън толкова много иска да стане президент на САЩ?
Заради кефа да си отмъсти на Бил Клинтън, като го направи първа дама.

***

Всяка сутрин нови вицове