вторник, 22 декември 2015 г.

Вицове, декември 2015 г.

Когато всички излязат да пушат, а ти не пушиш

СмЕх


Когато бях малка не ми пукаше как съм облечена, родителите ми се грижеха за дрехите ми. Сега като разглеждам снимките от детството си, разбирам че и на родителите ми не им е пукало как изглеждам.

***

Мъж се прибира от командировка, влиза в апартамента и сле дкато го обиколил и не намерил жена си, седнал в хола и й се обадил по телефона.„Къде си, скъпа?“„В кухнята, как къде?“„Добре, хайде тогава донеси ракията и салатата, аз съм в хола.“

***

Моля, певицата да не си клати циците пред мъжа ми.....парите са в мен.


***

Яне Сандански избирал юнаци за четата си.
Избирал , избирал па ги строил в две редици. Отишъл от страни погледнал- на единак юнак носа му стърчи пред другите.
Извадил сабята и го изравнил, апосле попитал:
- Боли ли те бе юнако?
- Ич ме не боли
- Оти те не боли?
- Оти съм от четата на Яне.
Отишъл пак от страни, погледнал и що да види- на един оная му работа стърчи една педя отпред. Извадил пак сабята и го отсякал.
- Боли ли те бе, юнако?
- Ич ме не боли.
- Оти те не боли?
- Оти това е ую на Грую от задната редица.

***

Не вярвам на никого. Нито на мъжа, нито на правителството, а от 2012 - и на маите.
Как лети времето - отбелязваме три години от края на света. Честито!

***
Всяка сутрин нови вицове