сряда, 8 юни 2016 г.

Вицове, юни 2016 г.

Добро утро!

СмЕх/Таралеж/ 


Продавачка в магазина:
- Момченце, и ти си сигурен, че майка ти е пратила за пет килограма бонбони и четвърт килограм картофи?

***

"Колко е малък света" - помисли си докторът, докато предписваше по 6 клизми дневно на
катаджията...

***

По време на спектакъла актьорът почувствал, че му се отлепва брадата и казал на партньорката си:
- Извини ме, скъпа, някой ме вика.
Той изтичал зад кулисите, но тъй като гримьорът го нямало там, актьорът свалил брадата си и вече без нея излязъл отново на сцената.
- Кой беше ? - попитала партньорката му.
- Бръснарят!

***

Предизборни дебати по телевизията. Обаждане от зрител:
- Господин ..., аз от политика не се интересувам, но жена ми често ходи на митингите ви в София. Последната година поне десет пъти, а какво се промени - нищо!? Затова и ви нямам доверие.
- По-добре помислете за доверието към жена си: от доста време не сме имали никакви митинги!

***

Мъж милионер при гадателка:
- Представите си, влюбих се в 25 годишна, а аз съм на 65, но съм много богат! Как мислите, шансовете ми ще се увеличат ли, ако кажа, че аз съм на 55?
- Шансовете ви се увеличат, ако кажете, че сте на 75!

***


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/