неделя, 5 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

Добро утро

СмЕх/Таралеж/


Известен скъперник поднася на гостите си коняк, но сипва в чашите само по няколко капки. - Колко казахте, че е стар този коняк? - пита един от гостите. - О, над сто години! - отговаря домакинът с гордост. - Струва ми се доста дребен за възрастта си...

***

- Скъпа, хайде влизай в магазина!...Избери си подарък за 8-ми март...Даже два, ако искаш.
- Идиот!...Това е магазин за 1лв...

***

Катаджия спира кола и вътре какво да види, класната му от гимназията. Тогава полицаят оставя фишовете с глобите и изважда лист и химикал и казва: - Госпожо Тошева, до утре да сте ми написали ей тук сто пъти "Аз повече няма да превишавам скоростта".

***

Приятел ми се жалва:
- И ква стана тя, ожених се, сега да пуша не може, да пия не може, да заглеждам други жени не може.
- Не съжаляваш ли?
- И да съжалявам не може.

***

Две жени разговарят:
- Какво ли не опитах с моя мъж - и му мърках, и си извивах гърба да ме гали, и му драсках гърба с нокти, но той така и не иска да ми казва "коте".
- Ами тогава, вземи му се изпикай в обувките - това може да помогне.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/