понеделник, 11 юни 2018 г.

Вицове, юни 2018 г.

Днес ще е слънчево
Отивам на кастинг за балерини.
Оная ми вика:
- Имаш ли някакъв опит?
Викам му:
- Е ми 15 години ходене на пръсти нощем до хладилника достатъчни ли са ти?

***

Група руски учени откриха неизвестен до сега повод за пиене.

***

Аз съм от това поколение, което знае защо вестникът се мачка.

***

След светофара завивам надясно и спирам. Един мъж спира зад мен и ми вика:
– Госпожо, подавате ляв мигач, а завивате надясно...?!
– Какво си се развикал, трябва ли пък всички да знаят къде отивам, а?

***

В Африка бригада работници работели, наблюдавала ги любопитно една маймуна... Колкото пъти един от работниците отивал да почива, маймуната го замествала. Шефът се ядосал и уволнил работника, а на негово място сложил маймуната. След време шефът му звъни:
- Искаш ли пак да се върнеш на работа?
- Защо, нали си имате маймуна?
- Маймуната я направих мой заместник и сега пак имаме нужда от общ работник...